Wednesday, March 18, 2009

Telefon Bimbitku yang pertama Nokia

susah untuk dipecayai....sewaktu aku melanjutkan pengajian di Universiti akulah salah seorang dari insan yang tidak mempunyai telefon bimbit(t.b)..bayangkan daripada 100 orang, aku antara 5 orang yang masih tidak mempunyai handphone sewaktu itu...sedih cerita aku ni kan...:09:

tapi nak wat macam mana...itulah aku...aku berlagak seperti biasa...tidaklah rasa tergugat walaupun dianggap ketinggalan zaman kerana masih tidak mempunyai t.b sendiri...kawan2 sibuk bersms, aku pulak termangu seorang diri...memang sejak kecil aku memang tak pandai nak bodek bapak aku suruh beli pape..aku redha je....dekat 4 bulan gak la, barulah aku ada t.b sendiri....itupun bapak aku yang belikan...bersyukur sangat..aku memang ada duit untuk beli sendiri tapi takut nak beli...aku masih takut kat bapak aku...hehehe..kang kalau dia marah aku beli t.b cane...takut ma...lupa nak gtau...t.b pertama aku model Nokia 3315...tak taulah korang dapat bayangkan bentuknyer ke tak..masa tu tahun 2004...skang t.b tersebut masih dalam keadaan baik dan aku telah memulangkan kembali kepada beliau...aku dah beli fone aku sendiri...:036:
Post a Comment

Followers

Follow by Email

Ini Link saya

belog saya

Popular Posts

FEEDJIT Live Traffic Feed