Saturday, March 7, 2009

korang Rumah apa ??? kayu ker batu?

sebenarnya tajuk kat atas xde kaitan pun ngan apa yang whose nak tulis nie...hehe..sje pilih tajuk tu...
Tempat whose belajar baru jer melangsungkan Hari Sukan Khamis lepas bersamaan dgn 5hb Mac di Stadium Negara...Stadium Bukit Jalil...bestnyer dapat buat di situ..memetik kata perasmi untuk kejohanan Sukan Tahunan tempat whose belajar sekarang nie 'Bukan semua orang dapat melangkah dah beraksi di Stadium Utama Negara kita Malaysia'...sebab itu whose rasa bangga sangat bila beliau berkata sedemikian...

ditakdirkan tatkala whose mendaftarkan diri ditempat belajar skrg, whose dimasukkan ke dalam rumah Biru....

dulu whose di sekolah menengah sempat memasuki dua buah rumah sukan iaitu rumah biru dan merah...

zaman sekolah rendah pula whose rumah merah sejak tahun 1 sehingga tahun 6..

Di bawah whose buat senarai ringkas :

sekolah rendah (tahun 1-6) = rumah merah
sekolah menengah (tingkatan 1-4)= rumah biru
sekolah menengah (tingkatan 5) = rumah merah
universiti = rumah biru

Rumah sukan yang whose sayang ialah rumah merah....:32:

Macam mana ngan korang...dulu korang rumah apa?rumah sukan kesayangan korang apa erk?gtau la kat whose....
Post a Comment

Followers

Follow by Email

Ini Link saya

belog saya

Popular Posts

FEEDJIT Live Traffic Feed