Saturday, March 21, 2009

atuk kawanku bernama buntu

aku diberi kata dua...buntu dibuatnya...
macam mana aku tak buntu..atuk kawanku bernama buntu...
aku terpaksa memilih, aku ditekan...aku terus buntu....
tekanan yang hebat dari si dia membuat aku terpaku...berterusan buntu...
kenapa aku sahaja yang diperlakukan begini..ini tidak adil..kenapala aku jadi buntu...
padahal aku rasa aku mampu selesaikan kebuntuan ini...aku bukan kecil...sudah besar panjang...
tetapi aku tetap buntu....mungkin kerana atuk kawanku bernama buntu...
buntu...semua jalan sudah aku cuba..tetapi masih buntu...
bantulah aku...aku buntu jika tidak dibantu...
wahai kawanku yang atuknya bernama buntu...
janganlah ko terus menerus membuatku buntu...
bantulah aku...aku buntu jika kau tidak membantu...
tergamakkah ko melihatku begini...aku buntu...
tergamakkah ko mendengar sahaja rintihanku...aku buntu...
tergamakkah ko menjauhi ku.....aku buntu...
aku terpaksa...aku terpaksa...
wahai kawanku yang atuknya bernama buntu....
berilah jawapan agar aku tidak buntu....
cuma sekali sahaja...aku mohon....
pertama dan terakhir...
tolonglah....
aku cuma ingin meminjam sebentar sahaja...
nama atukmu......
nama atukmu...... yang bernama buntu.....
semata2 untuk menggembirakan JRY sempena menyambut hari jadinya...
semoga ko mengerti wahai sahabatku yang atuknya bernama buntu...
:74:
Entry ini didedikasikan kepada JRY sempena menyambut hari jadinya.
sesiapa nak join pertandingan klik sini : buntu

16 comments:

a.b geldofg said...

hpy2 dy tuk kwn tu ye

JRY said...

terus terang, entry ko simple

tp betul2 aku terhibur..haha..
pandai ko guna ayat buntu tu r.penceritaan yng menarik.asal bukan atuk sdri..sian atuk kawan ko.haha...harapn tinggi tuk ko menang salah satu hadiah ditawarkan...ko memang berbakat ar. mesti exam bm ko kat skolah sllu dpt A.hehe.. gud luck.. aku terima. set!

tunggu pesaing seterusnya..tengs whose!

Eazy Izzuddin said...

simple..
manyaknye buntu...
xD

lea said...

buntu cik lea bace entry ni...
banyak sgt perkataan buntunya...

AKURO SAN said...

hahaha...
menarik!...

nurain said...

kebuntuan ini amat membuntukan kerana hanya yang buntu dapan memahami keterbuntuan ini~

amirul said...

Salam,
Aku pun dah buntu... hehehe... pepun happy birthday buat kawan tuh...

zimie said...

encik whose...baru zimie mengerti mengapa encik whose lain mcm jer pg td bila zimie bercakap pasal buntu...ini rupanye..nnt akan zimie smpaikan pada rumate zimie yg tercinta..
hmmm...ada 2 perkara yg menemukan kebuntuan kpd zimie mengenai post encik whose kali ini..
tp, zimie lebih mengerti buntu yg dimaksudkan encik whose berkaitan dgn nama atuk kawan encik whose itu..
encik whose...zimie pun sedang buntu..tolong la..
banyak sgt hutang pd encik whose nih...

dextrike said...

aku yg buntu blew bce.. grrr~

UnGu VioLet said...

salam.. tq jd follower blog mar.. ade masa, dtg yer.. ade award follower..

adol said...

huhuhu... lagi menarik... camne aku nk menang nie....

.AzFaRuL. said...

huhu.. masuk gak? kita nntikn sape pemenangnya.. ;)

afee said...

aku buntu wahai blogger yang membuntukan diri dengan menaip artikel kebuntuan... hehe. cuma satu yang ku pinta,plzz, tlg lh pecahkn pembuntuan otak ku yg buntu mencari penyelesaian permasalahan yg telah dibuntukan oleh kau wahai swamp...huhu

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

byk tul buntu

Ajwin Ajeera said...

haha
happy birthday to boonto.
:)

ArELeEz said...

leez tgh buntu skang nih..! rase nak balik tido nih..! hu3..

Followers

Follow by Email

Ini Link saya

belog saya

Popular Posts

FEEDJIT Live Traffic Feed