Wednesday, November 16, 2016

4 cara berkesan cas telefon pintar. No 2 paling berkesan

Dalam kehidupan yang serba pantas pada masa kini, masa pengecasan adalah salah satu pertimbangan utama untuk pengguna telefon pintar. Jadi, jom kita lihat pada artikel  hari ini: Bagaimana untuk membuatkan cas pada telefon pintar menjadi lebih pantas.
Gambar ehsan : Google

Pertama, semasa mengecas telefon pintar anda, jangan biarkan kabel pengecas bergelung atau diputarbelitkan. Kabel twisted akan mewujudkan gangguan untuk proses mengecas dan dengan itu, meningkatkan masa pengecasan telefon pintar anda.

Kedua, periksa sumber kuasa sebelum mengecas telefon. Selain itu, cas dari komputer riba anda bukan cara yang baik jika anda mahu mengurangkan masa pengecasan. Jelas sekali, cara yang paling berkesan untuk membaiki masalah pengecasan perlahan menggunakan sumber kuasa asal / plug elektrik dan memastikan sistem elektronik berfungsi dengan baik.

Penyelesaian ketiga ialah berkenaan  pengecas telefon. Pastikan anda menggunakan pengecas tertentu untuk mengenakan peranti anda. Menggunakan pengecas yang salah boleh meningkatkan masa pengecasan. Lebih penting lagi, dalam beberapa kes, ia boleh menimbulkan beberapa masalah yang serius seperti memanaskan bateri dan menyebabkan letupan.

Keempat, elakkan daripada menggunakan telefon pintar ketika ia sedang dicas. Jika kamu senantiasa meletakkan tangan anda pada telefon apabila ia sedang dicas, proses pengecasan akan mengambil masa yang lebih daripada biasa. Jadi, bertenang dan tinggalkan telefon anda sahaja dalam tempoh pengecasan.

Telefon pintar sekarang merupakan perkara yang sangat penting dalam hidup anda. Selain menghiburkan, dengan telefon pintar juga  anda boleh belajar bahasa, memeriksa e-mel, atau dapatkan maklumat. Jadi, menjimatkan masa pengecasan akan membawa anda lebih banyak masa untuk menikmati kehidupan dengan telefon pintar anda.Kami berharap 4 tips ini akan sangat membantu dalam mempercepatkan kadar pengecasan telefon pintar.


Popular Posts

FREE PALESTINE

Followers