Sunday, December 11, 2011

Couple paling hangat di China ^^Biri-biri jantan ♥ rusa betina

Pengguna-pengguna Internet China telah membanjiri satu taman hidupan liar dengan rayuan untuk satu biri-biri jantan ^berahi^ dan rusa betina untuk dibenarkan untuk tinggal bersama selepas tabiat-tabiat mengawan mereka menimbulkan kebimbangan

What?? ak tak salah baca ker nie..

Percintaan♥♥♥  mereka menjadi tajuk berita di China selepas sebuah stesen televisyen tempatan dalam daerah barat daya Yunnan  melaporkan yang percubaan memisahkan pasangan tidak berjaya.  
“Saya menangis apabila saya melihat video, ini adalah cinta… mereka telah mengatasi halangan-halangan dan akhirnya bersama,” diposkan satu pengguna di bawah nama Qianjiang.

Biar betik. Cinta direstui ? 
ads
Jom tengok Iklan Terbaru Petronas CNY. Klik Sini
Satu lagi, pengeposan di bawah nama timm_tina, cerita tidak dapat dipisahkan sepasang ^couple^ ini  “membuat saya mempercayai cinta sekali lagi”.

“Cinta antara biri-biri dan rusa ialah bagus, mungkin sesuatu yang aneh akan dilahirkan, saya menggesa semua orang menonton ini dengan teliti,” berkata satu lagi, pengeposan di bawah nama beibei5332. 

Tapi pada pendapatan peribadi ak la perkara ini salah, dan bertentangan dengan hukum Alam. Mereka patut diasingkan walaupun dengan kekerasan. 

Klik untuk besarkan gambar

Popular Posts

FREE PALESTINE

Followers