Tuesday, April 17, 2012

Perbezaan lelaki dan perempuan

1. Kata nama

Kebanyakan perempuan akan bahasakan diri diorang dengan gunakan nama.. 


Tapi kalau lelaki? Haa! Korang panggil laa Bob ke, godzilla ke, gendut ke, mata-empat ke, no hal punya.. Tapi, sesama diorang je laa dan untuk sesetengah aje.. Kalau perempuan yang panggil lelaki tu gendut, hangin jugak laa kot.. Haha


2. Otak matematik

Otak matematik nih bukan pasal siapa lagi terel matematik..ni bab masa bayar makan kalau ramai2..korang pikir la sendiri..haha



3. Nak murah aje

Yang ni paling jelas bila perempuan shopping.. Contohnya, kalau selendang harga 15 hengget.. Seboleh mungkin dia nak tawar menawar.. Kurang sehengget pun jadi laa.. Asalkan kurang.. 


4. Barang keperluan (ekslusif bab tandas sahaja)

Jadi lelaki nih senang kan.. Ada ubat gigi dan berus gigi je dah cukup.. Kalau jenis yang teliti sket, ada lah pulak pencuci muka, pencukur dan krim mencukur.. Tambah dengan sabun dan tuala.. Lengkap sudah keperluan diorang..


Tapi, kalau perempuan pulak? Paling sengkek, wajib ada sabun mandi, syampu, pencuci muka, berus gigi, ubat gigi.. Kalau jenis yang rajin sket, mesti ada skrub muka, skrub badan, dan perapi rambut.. Yang lain-lain tuh korang namakan sendiri.. I malas.. Sebab banyak sangat, tak terfikir dah ni.. Haha


5. Pepatah zaman moden :p

Lelaki yang berjaya, bawa kesenangan buat isteri dia.. Perempuan yang berjaya merupakan perempuan yang berjaya mengorat lelaki macam tuh..betul tak?


6. Penampilan kereta...

Cuba korang perhatikan makwe, tunang atau bini korang, macam mana agaknya rupa kereta dorang erk..Adakah macam gambar di bawah..


Amacam?hehe

Followers

Follow by Email

Ini Link saya

belog saya

Popular Posts

FEEDJIT Live Traffic Feed