Thursday, January 29, 2009

Sambil Menyelam Minum Air - Jom Nuffnang

Pepatah di atas bermaksud kita mendapat 2 faedah dalam satu pekerjaan yang dilakukan....Pepatah ini boleh direalisasikan dengan 'Nuffnang'...Tentu korang pelikkan bila aku cakap macam tu...
Ini cuma pendapat peribadi aku je...xlebih dari itu...
Dengan dunia yang serba maju dan serba canggih nie, maka lahirlah ramai bloger...samaada yang profesional mahupun yang mentah(macam aku la)..huhu..
Alkisah nyer aku nie taklah berapa bijak dalam berbloger ini tetapi ditakdirkan aku terbuka sebuah blog yang mengandungi iklan nuffnang...Terdetik dihatiku untuk mengikut jejak beliau....
Sapa yang tidak mau....Nak reka blog percuma je tidak perlu bayar sesen pun, lepas tu kita boleh jana pendapatan pula...Jangan lepaskan peluang baik....

Nak tahu lebih lanjut : Jana Pendapatan Dengan Nuffnang
Untuk terus pergi ke Nuffnang : Klik Sini

p/s: Silalah klik iklan nuffnang aku...thankz...love u all!

No comments:

Popular Posts

FREE PALESTINE

Followers