Friday, January 30, 2009

Milik Siapakah kaki ini?

Hai semua...hari nie aku nak berkongsi tentang kisah kaki....
Ini buka sebarang kaki,tapi ini kaki adik aku la...umur baru menginjak 12 tahun...Baru nak UPSR..sebab tu aku perlu bagi galakan yang lebih pada dia supaya terus bersemangat...Ini merupakan hadiah hari lahir daripada aku...Walaupun aku tak mampu untuk membelikan yang mahal kepadanya,tetapi adik aku tetap bersyukur...Malah dia rasa gembira sangat...Adik beradik aku yang lain turut memberi hadiah kepadanya...bantal yang comel giler..bentuk 'love + warna pink lagi tu'..huhu..tapi xde la gambar nyer kat sini sebab ni blog aku...jadi maskkan aku penyer hadiah jela..huhu...Jangan marah nyer kalau terasa....

2 comments:

Mr. azmie said...

milik stokin la...huahuahua

Anonymous said...

lawanyer stokin die ni..nak 1 leh..comyey giler stokin ni

Popular Posts

FREE PALESTINE

Followers