Friday, December 27, 2019

Apa itu Wahed Invest

Wahed Invest, penyedia perkhidmatan pengurusan pelaburan patuh syariah digital pertama dunia melebarkan sayapnya ke rantau Asia Pasifik dengan menjadikan Malaysia sebagai hab serantau.

  • Wahed menawarkan rakyat Malaysia cara yang lebih bijak untuk melabur dengan menyediakan akses kepada portfolio patuh Syariah yang pelbagai
  • Pejabat Malaysia berfungsi sebagai hab serantau untuk operasi Wahed Invest di Asia Pasifik
  • Wahed menyokong wawasan Malaysia ke arah kemakmuran bersama dan pertumbuhan ekonomi yang inklusif dengan memanfaatkan teknologi yang memberi tumpuan kepada Ekonomi Digital Islam
Wahed Invest telah melancarkan platform pelaburan digital Islam PERTAMA di Malaysia. 

Perkhidmatan pengurusan pelaburan digital Wahed membolehkan pelabur akses kepada portfolio patuh Syariah yang telus, saksama dan bertujuan untuk memperkasakan rakyat Malaysia pada umumnya untuk menjaga kesejahteraan kewangan mereka.

Pelaburan awal rendah sebanyak RM 100 sahaja, bersama yuran yang rendah, dan tiada tempoh terkunci, Wahed berharap untuk mengatasi halangan yang terdapat pada pengurusan pelaburan dan portfolio kewangan yang lazimnya dikhaskan untuk pelabur bernilai tinggi.

Nak promosi terhebat untuk akaun Wahed Invest anda? Pastikan anda masukkan kod promosi berikut semasa mendaftar pada page Semak Semula Butiran anda:

ALIBAR1

Anda akan memperolehi RM40 sebagai tambahan modal pelaburan anda.


To claim your free reward RM40 make sure you use this referral code when you sign up: 

ALIBAR1


Download the app https://app.wahedinvest.com/referral


Popular Posts

FREE PALESTINE

Followers