Wednesday, January 28, 2009

My B-Daman

Salam sejahtera kepada semua....Selamat menyambut tahun baru Cina....Hari ni aku ingin berkongsi satu cerita dengan kamu semua mengenai satu perkara iaitu kereta kesayanganku sekarang....Tapi bukan aku punya..Aku dengan tebal muka telah meminjam kereta ini dari pakcik aku....Kereta ni walaupun dah berusia tetapi masih ampuh untuk digunakan lagi....Nak pergi ke Kelantan pun masih layan...

Tetapi kenapa pulak aku namakan kereta ini B-Daman...Jawapannya mudah sahaja..Ini kerana no plat kereta ini adalah BDB 4473...Untuk memudahkan aku mengingatinya aku menamakan kereta ini sebagai B-Daman...Korang nak gelak silakan tetapi inilah kereta yang sehingga sekarang masih lagi dapat menabur jasa walaupun semakin dimamah usia....Aku akan terus menyayangimu B-Daman....
Muahhhhh!!!! Go B-Daman

No comments:

Popular Posts

FREE PALESTINE

Followers